utorak, 14. travnja 2015.

JEZIVO: Morem kod Budve plivaju...

Svinjske pršute plutaju morem kod Budve
Jezivom prizoru u crnogorskom podmorju svedočio je ronilac sa Cetinja, koji je u petak, umesto podvodne lepote, naišao na svinjske polutke i pršute u raspadanju.

Povezane vestiSrbi ostaju bez posla na Jadranu

"Bio sam zaprepašćen kada sam to video. Na oko 100-200 metara u krug video sam dvadesetak polutki i pršuta u raspadanju. Prosto ne mogu da verujem da je nekome palo na pamet da u more istovari takav otpad, a nije mi jasno ni kako je to izveo, s obzirom da je prilaz plaži Galija nepristupačan", rekao je ronilac sa Cetinja za "Dan”.

O njegovom "pronalasku” svedoči i fotografija koju je napravio njegov prijatelj.

U Upravi za inspekcijske poslove juče i prekjuče nisu odgovarali na pitanja...

Pročitajte ceo članak na mondo.rs

0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2013 najnovije.com™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×