utorak, 7. travnja 2015.

DA SE NAJEŽIŠ: Bivši momak otkrio da je ubijena Žaklina...

MUŽ UBIO ŽENU BATINAMA Bivši momak: Da sam ga prijavio, Žaklina bi bila živa!
JAGODINA - Krivo mi je što Stevana nisam prijavio policiji, Žaklina bi sada bila živa. Molila me je, iako ju je tukao i zlostavljao, da se zakunem da to neću uraditi. Mnogo sam je voleo i hteo sam da se oženim njome - kaže za Kurir Ivan Grujić (32) iz Kočinog sela, bivši momak Žakline Kojić (26), koju je ubio muž Stevan (29) zbog sumnje da ga vara sa Ivanom.
Ivan, koji je nedavno sa Žaklinom i Stevanom učestvovao u emisiji „DNK“ na TV Pink, kaže da je Žaklinu upoznao pre nekoliko godina.
Sva modra
- Tada sam imao drugu devojku, ali Žaklina mi se veoma svidela. Bili smo u vezi mesec dana, ali raskinuli smo jer sam se oženio drugom. Taj brak je trajao nekoliko meseci i odmah nakon toga potražio...

Pročitajte ceo članak na kurir-info.rs

0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2013 najnovije.com™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×