subota, 11. travnja 2015.

NAKON STO JE ZAVRSILA U BOLNICI:Poznata zvezda morala je na operaciju..!

Mlada pevačica Katarina Grujić je danas operisana na privatnoj klinici u Beogradu i uspešno se oporavlja.
Operisana Katarina!
Mlada pevačica Katarina Grujić je nedavno imala nezgodu kada se posekla nožem, nakon čega je morala da ide na operaciju šake.
Operacija je danas prošla uspešno, pa se Kaća oglasila na društvenoj mreži Facebook.
- Živa sam, zdrava sam!  Uspešno je završena operacija tetiva i sve je u redu! Nažalost, gips ću morati naredne tri nedelje držati zbog brzeg oporavka, ali čak me ni to neće sprečiti da se pojavim na moj prvi nastup posle toliko velike pevačke pauze 11.04. u Nišu u klubu "Diamond"! Veliko hvala za podršku i pomoć mojoj 

0 komentari:

Objavi komentar

Copyright © 2013 najnovije.com™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.

Kliknite "SVIDJA MI SE'da bi ste procitali vest" on Facebook
×